    From: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nazwa spolki s.c.
    Date: Mon, 10 Mar 2003 14:09:13 +0100

    > W tej chwili z czego sie orientuje nie ma juz c
    > zegos takiego jak SPolki Cywilne

    Witam (po rejsie).
    Moja gosposia mówi, że to nie prawda. Nikt nie zlikwidował i nie ma zamiaru
    likwidować Spółek Cywilnych. Były, są i będą. Tłumaczyła mi tylko coś o tym,
    że przy prowadzeniu działalności gospodarczej, wspólników traktuje się jako
    przedsiębiorców (czy coś w tym rodzaju).
    Jak będziesz potrzebował szczegółów - to dopytam gosposię dokładnie:-)
    Natomiast jeśli chodzi o samą nazwę spółki - to nie ma żadnych ograniczeń.
    Można w takiej nazwie umieścić wszystko, oprócz wyrażeń powszechnie uznanych
    za obraźliwe, oraz takich, które są już zastrzeżone na rzecz innych
    podmiotów. Nie musi tam być imion, czy nazwisk wspólników, tylko koniecznie
    musi nazwa zawierać dopisek - Spółka Cywilna (S.C.)

    nemo
    mechanik pokładowy

    PS.
    witam wszystkich ponownie:)