  • Data: 2003-03-10 13:59:51
    Temat: Re: Nazwa spolki s.c.
    Od: "mayky" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mayky, to sie zdecydowanie nie orientujesz.
    w sumie juz mnie nie dotyczy bo zamknalem ale....

    > I pleciesz bo gdzies cos
    > usłyszałeś, pewnie kolega plótł przy piwie.

    Piwo lubie a i owszem nie przecze
    a plotla to baba w Urzedzie miasta akurat :):)

    > Była, jest i pewnie jeszcze jakis czas będzie w polskim prawie spółka
    > cywilna.
    > No chyba że wiesz cos czego ja nie wiem, np. że wczoraj w nocy zniknał
    > kodeks cywilny a wraz z nim spora część spółek w naszym kraju.

    Przerabialem to rok czy dwa temu kiedy jeszcze
    prowadzilem wspomnaina spolke cywilna.
    Wtedy to otrzymalismy z UM zawiadomienie
    ze trzeba spolke przemianowac , czy jak to zwal tam
    krotko mowiac nie jak mialo to miejsce do wtedy
    bylo jedno zgloszenie dzialalnosci z danymi wspolnikow
    tylko kazdy musial wyrobic nowy wpis ....
    Faktycznie w urzedzie skarbowym rozliczanie pozostalo
    to samo ale wpisy byly juz inne
    tak samo kazano anm zmienic pieczatki z " SC"
    na Nazwe plus imiona i anzwiska wspolnikow/.....

    > A w nazwie spółki cywilnej należy uzywac nazwisk wszystkich wspólników.

    O tototoot :):)

    > Maddy
    Pozdrawiam
    MAYKY