    From: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nazwa produktu wprowadzająca w błąd.
    Date: Thu, 08 Sep 2011 23:11:24 +0200

    On 08.09.2011 22:49, Maseł wrote:
> [...]
    terminologii komputerowej często upraszcza się fiber optics do samego fiber. Nie
    spotkałem również określania w ten sposób wspomnianych przez Gotfryda włókien
    metalowych. Stąd uważam to za wprowadzanie w błąd - to tak jakby operator komórkowy
    wcisnął mi komórkę jakiegoś jamochłona za złotówkę do abonamentu.

    > A jakie widzisz przeszkody w doprowadzeniu wlokna do mieszkania? Oprocz
    > tego, ze kabel miedziany jest bardziej idiotoodporny od swiatlowodu....

    Koniecznosc kucia scian, prowadzenia dodatkowych "kabli", uzyskania
    zgody mieszkancow itp.

    Kable miedziane czy telewizyjne zazwyczaj "juz sa".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org