    From: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Natrętny adorator
    Date: Thu, 8 May 2003 01:16:49 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@host-202-158.tele2.pl

    news:b9c34f$6mu$3@inews.gazeta.pl...
    > Nie! Z PESEL wyciągam nazwiska zameldowanych pod adresem. Podaje jej
    > wszystkie zameldowane tam osoby. Z reguły któraś jest abonentem.

    No tak, ale przecież nie każdy "przeciętny człowiek" może wyciągnąć
    te dane z bazy PESEL...

    > No to mamy winowajcę tej bzdury. Pozostaje przekonać kogoś z inicjatywą
    > ustawodawczą, by ten zapis zmienić, bo w tym wypadku TP SA ma faktycznie
    > rację. Nie ich wina, że uchwalili kolejny raz cokolwiek nieżyciową ustawę.

    Spójrz na to z innej strony - złodziej obserwuje mieszkanie,
    chcąc się zorientować, w jakich godzinach jest ono puste.
    Bez znajomości nazwiska nie dowie się numeru tel., więc nie będzie
    mógł sprawdzać telefonicznie.
    Wiem, że można zastrzec swój numer, ale po co mam to robić -
    chcę, żeby moi znajomi bądź osoby, które mają _do_mnie_ jakąś
    sprawę, mogli mój numer znaleźć. Natomiast chcę być niedostępny
    dla osób, które mają względem mnie złe intencje.
    Więc ten przepis nie jest aż tak głupi, na jaki wygląda...

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl