    From: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie dóbr osobistych
    Date: Thu, 23 Mar 2006 17:33:46 +0100

    > Pokaz mi uprawnienie cywilne jakies osoby do nazywania innej lub podmiotu
    > oszustem w sposob publiczny .

    pokaz mi zakaz ..

    oczywiscie mowie o zasadzie i przy np zalozeniu ,ze dla dobra publicznego

    ochrona dóbr osobistych przysługuje jedynie przed działaniem bezprawnym. A
    bezprawne jest każde działanie sprzeczne z normami prawnymi, a nawet z
    porządkiem prawnym oraz z zasadami współżycia społecznego

    gdzie widzisz bezprawnosc w sytuacji gdy ktos zostal oszukany /jest wyrok/ a
    chcac ostrzec innych mowi ,ze X jest oszustem bo wtedy i wtedy zrobila to i
    to... ???

    > A ja ci zaraz pokaze osobe ktora na lamach grup dyskusyjnych oczerniala
    > jedna firme w sposob dokladnie taki jak piszesz . Nazwala ta firme
    > oszustem

    pokaz

    > .
    >
    > Sprawa dotyczyla aparatu fotograficznego . Koles dostal wyrok na 15000 PLN
    > ( przekazane na dom dziecka ) plus koszty zastepstwa .

    cos mi sie wydaje ,ze poprostu gosc sciemnial i nie mial zadnego dowodu na
    to ,ze zostal oszukany

    > Mozesz pisac o sytuacji , ale nie mozesz uzywac terminologii oszust ,
    > zlodziej itd .

    byc moze ale....jestes pewien ??? na jakiej podstawie

    pozdrawiam