  • Data: 2005-08-28 09:25:52
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba wrote:

    > mariposa doux <m...@g...pl> niebacznie popelnil

    > A to parę lat, 2-3 powiedzmy.
    A to lux, mnie si enie spieszy,...

    > A i ile milionów dolarów wynosi ten budżet tygodniowo? ;)))
    Heh, milionow powiadasz? :> To nie wiem, ale cos do minusowej potęgi ;)

    > Policaj od kompjuterów i ultraważne? Oksymoron.
    :] kurde-no! to sytuacja hipotetyczna.

    > "department of defense" - taki MON w usiech ;)))
    nasz czy nie nasz, bo nazwa taka jakby angielska ;)

    > Słyszałem, że onegdaj w Piasecznie.
    googlnalem sobie, jest troche wiedzy za darmo,
    merlinolem sobie - jest pare ksiazek,
    spoko,
    jak mi sie doba wydluzy o 4 godziny to sie tym zajme ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r