    From: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Date: Fri, 26 Aug 2005 00:06:48 +0200
    <deip3a$ps7$1@atlantis.news.tpi.pl> <deiqqq$b77$1@news.onet.pl>
    <dek9b0$prf$1@atlantis.news.tpi.pl> <dekakr$s5v$1@opal.futuro.pl>
    <s...@b...intercity.pl>
    <deki91$vme$1@opal.futuro.pl>
    <s...@b...intercity.pl>
    <dekrvi$43u$1@opal.futuro.pl> <p...@m...pl>
    <del4nh$7nj$1@opal.futuro.pl> <p...@m...pl>
    <delb6g$ah3$1@opal.futuro.pl> <p...@m...pl>
    <deldhn$bfb$1@opal.futuro.pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2005 23:34:52 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jaaaaaaaasne.... "Wiem, ale nie powiem!"

    Juz pisalem. Alkoholik nie zawsze ma przymus picia.
    Co jeszcze chcesz wiedziec?

    > Różne są zboczenia.

    Ale nie wszystkie skutkuja krzywdzeniem dzieci.
    Twoja zacieklosc w obronie pedofilow daje do myslenia...

    > Przestań robić za tajemniczą twarz w lufciku - nikt się nie nabierze na
    > dwoje insynuacje, że niby taki 'fachowiec' jesteś, a merytorycznie nie
    > odpowiadasz tylko dlatego, że czekasz aż inni zyskają twoją rzekomą wiedzę.

    Ta wiedza jest powszechnie dostepna. Nawet nie trzeba do biblioteki
    chodzic. Ale ty wolisz swoje wyobrazenia...
    W skrocie napisalem o tym w odpowiedzi do Przemka.

    > Piwa nie lubię, a z palantami twojego pokroju nie umawiałbym się nawet,
    > jakbym był zdesperowanym gejem.

    O wiekszego trudno zucha, jak byl Andrzej Burczymucha ;>
    Znow pyskujesz. A pozniej podobno, przy przypadkowym spotkaniu pierdzisz i
    placzesz ze strachu...

    > Jak ktoś chce mnie znaleźć, to znajdzie, bo się nie ukrywam

    Ale ja cie wcale nie chce szukac. Zwrocilem ci tylko uwage, ze zachowujesz
    sie jak szczeniak, starasz sie obrazac ludzi, a pozniej zyjesz w stresie.
    Po co ci to?