  • Data: 2005-08-24 22:06:26
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marta Wieszczycka napisał(a):
    > Przecież na stronach pedofilskich chodzi właśnie o cechy dziecka -
    > "atrybuty niedorosłości", inaczej pedofile by się tymi zdjęciami nie
    > podniecali. Ich z definicji nie interesują osoby o "atrybutach
    > dorosłości". Właśnie dlatego są pedofilami ;)

    Siedzę dosyć mocno w temacie, jeśli chodzi o normalną erotykę. Robię to
    już od paru lat. Uwierz mi, że czasem nawet mnie, z kilkuletnią
    "praktyką" trudno ocenić, czy dziewczyna na fotce ma 18 lat, czy 14.
    Dokumenty dołączone do zdjęć zapewniają, że ma 18 lub nawet i 19, ale
    rozsądek podpowiada, że wcale nie wygląda na dorosłą. A czasem autorzy
    zdjęć nawet specjalnie stylizują dziewczyny na młodsze, niż w
    rzeczywistości są. I nie chodzi mi tu np. o wygląd twarzy, choć to też
    :)) Widziałem już setki tysięcy różnych zdjęć i nadal nie potrafię
    czasami tego odróżnić, więc jak ma to zrobić osoba, która porno ogląda
    okazjonalnie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl