  • Data: 2005-08-25 11:53:52
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie przy trojanach.
    >
    > Poza tym czy jesteś w stanie zidentyfikować coś, co zostało ściągnięte
    > świadomie i świadomie ukryte wśród plików tymczasowych?

    Nie sadze zeby ktos swiadomie chowal zdjecia w stercie temp-ow, liczac
    na to ze jak wpadnie policja to sie wytlumaczy.

    Co kiedy sie sciagalo mozna dosc po datach plikow (tak wiem... tez mozna
    zmienic).

    Jezeli ktos chcial by cos chowac na wypadek wjazdu policji to raczej go
    urzadza kryptograficzny system plikow i tyle.

    Zreszta sadze ze sledztwo przeciw takiej osobie zaczyna sie albo od
    monitorowania jej lacza internetowego, albo od przejzenia logow serwera
    www z tymi zdjeciami.
    Osoby ze stalym adresem IP moga tam zostawic slady regularnosci
    wchodzenia na strone.
    Chociaz wydaje mi sie, ze policja nie ma czego szukac u zwyklych
    ogladaczy bo to nie jest chyba karalne (chyba ze sie myle).
    Za to gorzej jak ktos fotki wysyla. Wystarczy ze przetrzepia komus
    twardy dysk i znajda maile od innych osob ktorzy wysylali mu te fotki.
    Raz dwa sie zasadza i zgarna cala "siatke pedofili".