  • Data: 2005-08-25 11:48:10
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Taaa... samo sie zrobilo. Mi sie jakos nic takiego nie sciaga.
    > Nie zawsze, mozna wylaczyc. Poza tym mozna zidetyfikowac co jest jako
    > temp, a co zostalo sciagniete swiadomie.

    Ja jaki kiedys bylem mlody i glupi (i uzywalem internet explorera),
    poszukujac crackow na stronie astalavisty, to jedna strona otworzyla mi
    kolejna, ta otworzyla kolejna i nagle majac duzo okienek exploderowych
    na ekranie trafilem na taka gdzie na prawde nikt by sie nie zastanawial
    czy osoby ze zdjec maja ponizej, czy powyzej 15 lat tak na oko to
    przedzial wiekowy 5-12.
    Zeby bylo smieszniej to po resecie (bo o pozamykaniu tego to zapomnij)
    przywyitaly mnie juz ustawione "odpowiednie" tapety na pulpicie,
    zainstalowany dialer ktory obiecywal ze zaraz zobacze wiecej i wiecej
    itp itd.

    W cache-u zapewne wszystkie te zdjecia byly.

    Jezeli wtedy wpadla by nagle do mnie jakas wizytacja - obojetnie czy
    policja, rodzice, dziennikarze Interwencji, proboszcz czy ktokolwiek
    inny i zobaczyl co sie na tym moim komputerze wyrabia, to zapewne
    mialbym spore problemy z wytlumaczeniem sie.

    Inna sprawa to omawiany przypadek, gdzie po prostu Jacek pewnie od czasu
    do czasu sobie smigal i ogladal rozmaite takie fotki, pech chcial ze ta
    strona pewnie zainteresowala sie policja i go capneli.
    Pytanie czy samo ogladanie jest legalne czy nie.
    Moralna ocena zjawiska to juz zupelnia inna sprawa.