  • Data: 2011-04-04 19:26:09
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.04.2011 20:21), Maddy wrote:

    > Aaaa... to już wiemy gdzie jest "normalny kraj".
    >
    > Owszem, są. I tam to dopiero maja inwigilację.
    > http://www.census.gov/

    Ciekaw jestem czy oni tam też przechowują pełną bazę (łącznie z
    nazwiskiem i ichniejszym odpowiednika PESELu) czy tylko statystyka.

    Bo spis wiadomo, potrzebny jest. Tylko po diabła spersonalizowany, zaś z
    http://prawo.vagla.pl/node/9018 i zawartej tam odpowiedzi na jakąś
    interpelację wynika że będą trzymali nie wyniki spisu, ale żywe, gołe
    dane, nieodpersonalizowane. Przez 2 lata.

    Oczywiście wg prezesa nie da się tych danych ukraść, ale pewnie tak samo
    myślała US Army n/t danych które wyciekły jakiś czas temu.

    p. m.