  • Data: 2011-04-04 19:42:23
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-04 21:26, mvoicem pisze:

    > Ciekaw jestem czy oni tam też przechowują pełną bazę (łącznie z
    > nazwiskiem i ichniejszym odpowiednika PESELu) czy tylko statystyka.

    Hmm, całymi garściami czerpię dane ze spisów z początku wieku
    przeprowadzanych w Stanach. Wygląda na to, że dane zbierane przez nasz
    GUS są wyjątkowo skromne. ;)
    Właściwie dostępne jest wszystko - stan rodzinny, majątkowy, wyznanie,
    czas wjazdu do stanów. W innych spisach cmentarz na którym leży zmarły
    obywatel, Urząd w którym nadano mu numer ichniejszego socjalu itp.
    --
    spp