  • Data: 2011-04-04 23:28:19
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-04 21:42, spp pisze:

    > Hmm, całymi garściami czerpię dane ze spisów z początku wieku
    > przeprowadzanych w Stanach. Wygląda na to, że dane zbierane przez nasz
    > GUS są wyjątkowo skromne. ;)
    > Właściwie dostępne jest wszystko - stan rodzinny, majątkowy, wyznanie,
    > czas wjazdu do stanów. W innych spisach cmentarz na którym leży zmarły
    > obywatel, Urząd w którym nadano mu numer ichniejszego socjalu itp.

    Ja swój spis już wysłałam. Dosłownie tylko pare pytań, szczególnie czy
    miejsce zamieszkania takie samo, jaka dzielnica zamieszkania i wsio!
    Myślałam, że to tylko wstęp a okazało się, że to całość. Zadzwonilam do
    GUS-u, żeby sie upewnić.
    Tak, że już mi rachmistrz do drzwi nie zadzwoni i mam spokój.
    Żałuję, że się nie załapałam tym razem do pracy w tym spisie. Jak się
    "obudziłam" to już było za późno. A tak 3000 zł. bym sobie dorobiła.