eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa sprzętu RTV i zła diagnoza › Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: cranky <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
    Date: Wed, 14 Apr 2010 18:22:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <vhyqm24i7dds$.2aizjlcqzzf2.dlg@40tude.net>
    References: <0...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ampella.rz.izeto.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271262196 2246 91.192.165.121 (14 Apr 2010 16:23:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 16:23:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:635804
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 05:55:42 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

    > Jest sytuacja taka: mam niedziałający sprzęt, w mieście są 2 serwisy.
    > Każdy z nich pobiera opłatę za diagnozę, ale o ile naprawa odbędzie
    > się u nich, diagnoza będzie bezpłatna.
    >
    > Powiedzmy że serwis 1. mówi że usterka jest poważna, potrzeba tylu i
    > tylu dni na naprawę, kosztować będzie np 500 PLN, diagnoza - 50 PLN
    >
    > Serwis nr 2 z kolei mówi że usterka jest niewielka, naprawa w ciągu
    > kilku godzin, koszt - 120 PLN, diagnoza - 50 PLN
    >
    > Czy w przypadku złej diagnozy wystawionej w serwisie nr 1 mogę żądać
    > od nich zwrotu pieniędzy? Czy w jaki inny sposób mogę się uchronić -
    > jako klient - przed pazernością i wiarą w naiwność klienta ze strony
    > serwisów? (bo takie mam przeczucie w przypadku serwisu nr 1)

    Dopóki nie zrobisz specjalnie usterki jak w TVN i nie udokumentujesz przed
    oddaniem do diagnozy to prawnie beznadziejne. Tym bardziej że serwis może
    stwierdzić coś w stylu: naszym zdaniem usterka spowodowana była
    zestarzeniem się kondensatorów płyty głównej - ze względu na rękojmie
    oprócz usunięcia skutków chcieliśmy przeprowadzić naprawę kompleksowo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1