eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa sprzętu RTV i zła diagnoza › Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.s
    tu.neva.ru!postnews.google.com!z3g2000yqz.googlegroups.com!not-for-mail
    From: miodu <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa sprzętu RTV i zła diagnoza
    Date: Wed, 14 Apr 2010 07:54:26 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 26
    Message-ID: <e...@z...googlegroups.com>
    References: <0...@k...googlegroups.com>
    <hq4kfu$pmn$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.144.201.54
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1271256866 3273 127.0.0.1 (14 Apr 2010 14:54:26 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 14:54:26 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: z3g2000yqz.googlegroups.com; posting-host=217.144.201.54;
    posting-account=dWc0YAoAAAATgpAKpb_-k3d9RoEK2cCU
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.0 proxy.faith.pl:8080 (squid/2.7.STABLE4)
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:635797
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Kwi, 15:46, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:

    > PS
    > poza tym osobiście nie widzę nic złego w opłatach za diagnozę. Klient
    > zawraca głowę, angażuje czas pracy ludzi i sprzęt - to kosztuje. A diagnoza,
    > jak diagnoza. Może być trafna, może nie. Naprawa, jak to naprawa. Może jeden
    > ma potrzebne elementy z "demobilu" i zrobi za 120 zł. Drugi może nie wie na
    > pewno jeszcze, co jest zepsute (też sie nie dziwię) i podaje, że zrobi za
    > 500.


    Chodzi mi o diagnozę niewłaściwą. Powiedzmy że urwał się kabelek, a
    serwisant twierdzi że trzeba wymienić płytę główną, bo w zasadzie tego
    dotyczy problem. W zasadzie mogę zanieść do serwisu, on tam przesiedzi
    nieruszony, wracam i dostaję diagnozę z sufitu wziętą - za to też mam
    płacić? Przecież nie udowodnię że sprzęt był w ogóle sprawdzony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1