eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan › Re: Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
  • Data: 2008-03-02 06:08:14
    Temat: Re: Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 01.03.2008 Obserwator <o...@c...pl> napisał/a:
    > 1) Klient wyslal na serwis notebooka. Notebook zostal naprawiony
    > i wrocil do klienta ale z porysowana obudowa mimo folii ochronnej.
    > Czy w takim wypadku ma prawo zadac jakiegos zadoscuczynienia
    > lub np reklamowac to u kuriera ktory komputer przewozil?

    Istotne jest kto uszkodził lub komu wcześniej klient powierzył tego
    notebooka.

    > 2) Jak dlugo oficjalnie moze trwac naprawa notebooka w serwisie?

    Zależy z jakiego tytułu była reklamacja.

    > 3) Czy sprzedawca ma obowiazek na zadanie klienta np. przeprowadzic
    > poprawna konfiguracje komputera w razie klopotow np. aktualizowac BIOS
    > lub przeinstalowac system operacyjny?

    Zależy: może mieć, a może nie mieć.

    > 4) Czy w przypadku gdy notebook wrocil z serwisu zdaniem klienta
    > nie naprawiony jak trzeba ma prawo zadac jakis roszczen z tym zwiazanych
    > nawet jesli warunki gwarancji o takim przypadku nie traktuja?

    Ma na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego, czyli upraszczając, wtedy,
    jeśli poniósł jakąś stratę.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1