eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan › Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
  • Data: 2008-03-01 21:29:40
    Temat: Naprawa - serwis gwarancyjny - kilka pytan
    Od: "Obserwator" <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam serdecznie

    Chcialem poprosic grupowiczow o porade w sprawie
    reklamacji napraw jakie czasami slysze. Chodzi mianowicie
    o takie zdarzenia

    1) Klient wyslal na serwis notebooka. Notebook zostal naprawiony
    i wrocil do klienta ale z porysowana obudowa mimo folii ochronnej.
    Czy w takim wypadku ma prawo zadac jakiegos zadoscuczynienia
    lub np reklamowac to u kuriera ktory komputer przewozil?
    2) Jak dlugo oficjalnie moze trwac naprawa notebooka w serwisie?
    3) Czy sprzedawca ma obowiazek na zadanie klienta np. przeprowadzic
    poprawna konfiguracje komputera w razie klopotow np. aktualizowac BIOS
    lub przeinstalowac system operacyjny?
    4) Czy w przypadku gdy notebook wrocil z serwisu zdaniem klienta
    nie naprawiony jak trzeba ma prawo zadac jakis roszczen z tym zwiazanych
    nawet jesli warunki gwarancji o takim przypadku nie traktuja?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1