eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa pogwarancyjna Canon › Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa pogwarancyjna Canon
    Date: Sun, 10 May 2009 07:42:30 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 30
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <6...@z...router>
    References: <gttvad$r4u$1@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0905091227460.3164@quad>
    NNTP-Posting-Host: cm117.omega169.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1241912704 27953 218.186.169.117 (9 May 2009 23:45:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 May 2009 23:45:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:587660
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 09.05.2009 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > On Thu, 7 May 2009, Paweł wrote:
    >> Oficjalny serwis Canon'a (na Żytniej w W-wie) potwierdził zgodność usterki z
    >> oświadczeniem Canona i po miesiącu wymienił mi przetwornik ale równocześnie
    >> stwierdził, że nie może teraz skalibrować urządzenia więc albo dopłacę 500 zł
    >> za nowe części albo oddadzą mi niesprawny aparat (robi teraz podobno "dobre"

    Nie rozumiem powyższego. Dlaczego nie może skalibrować? Jakie nowe części?

    >> zdjęcia ale nieostre).
    >> Czy można tak wybiórczo traktować poszczególne etapy naprawy?
    >> Czy serwis może zreperować aparat "za darmo" a żądać dopłaty za kalibrację?

    MZ może, ale o ile nie jest to czywiste, to powinieneś być o tym
    poinformowany i wyrazić na to zgodę.

    > Dla porządku - nic nie ma "za darmo".
    > Za wymianę przetwornika płaci firma Sony, która ładnych parę lat temu
    > zaliczyła wtopę przy okazji "nowych technologii" (czytaj: oszczędzania :))
    > przy produkcji matryc.
    > Jeśli w aparacie faktycznie była inna wada, to nie ma powodu aby im
    > Sony za nią zapłaciło.
    > A udowodnienie że tej wady nie było może być... trudne jak sądzę.

    Pomijając fakt, że to nie wygląda na inną wadę, to przecież serwis coś
    twierdzi i to na serwisie powinien chyba spoczywać obowiązek udowodnienia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1