  • Data: 2004-05-31 09:31:48
    Temat: Re: Naprawa na gwarancji po 1-dniu użytkowania.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c9esdv$4bg$1@atlantis.news.tpi.pl>, magda/trojmiasto wrote:
    > raczej nie sprzedaja ich po 10 dzienie). Co mam teraz zrobić ???!!! Na
    > prawie wogole sie nie znam, a zalezy mi na odzyskaniu pieniedzy, albo
    > wymianie na nowy sprzet...nie chce miec nowej kamery, która jest cała
    > zaepsuta a potem całą naprawiona...

    Jak już oddałaś ją z tyt. gwarancji to tylko możesz czekać. Jeśli nie to
    napisz formalną reklamacje z tytułu niezgodnosci z umową, napisz że się
    domagasz wymiany, zanieś do sklepu, weź tego potwierdzenie i cierpliwie
    czekaj trzymając kciuki że się natną na termin 14to dniowy. Jak nie
    udziela w ciagu tych 14 (w porywach 16tu) dni odpowiedzi to reklamacje
    uznali i przysługuje ci wymiana. Jak sie nie natną to pewnie zechcą
    naprawić na co nie specjalnie będzie można coś poradzić.

    --
    Marcin