    From: "szlovak" <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa gwarancyjna - ile razy
    Date: Thu, 7 Jul 2005 23:16:04 +0000 (UTC)

    yawn napisał(a):

    > Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Ciesze sie, ze jest jakies wyjscie.
    >
    > Usterke w sklepie juz zglosilam. Niestety - nic nie zyskalam.
    > Co do szczegolow - notebook restartuje sie kilka razy dziennie,
    > podczas pracy w sieci bezprzewodowej. Ale w sklepie akurat nie chcial
    > ;-). Wiecie jak to jest. Sprzedawca uznal, ze skoro przez kilka
    > godzin restart nie nastapil, to wina lezy w konfiguracji mojej sieci.
    > Ale po pierwsze - w tej sieci pracuje kilka notebookow innych marek i
    > one nie maja zadnych problemow, a po drugie - serwis uznawal
> [...]

    Masz rację i już na mój gust prawnie przysługuje ci sprawny sprzęt lub
    pieniądze. Tylko powinno się mieć na papierze oddania do serwisu (czyli
    reklamacje) wtedy masz dowody, bo tak powiedzą że np. przyszłaś do nich
    wczoraj itp. Konkretnie to idź do prawnika, to prosta sprawa.Lub może
    do jakiejś federacji konsumenckiej, wtedy za darmo się nawet dowiesz.

    Adam