  • Data: 2006-10-06 15:48:01
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 06 Oct 2006 13:42:49 +0200, Troll Przemek R. napisał(a):

    > to do poreby, on uwaza ze tworca oporgramowania powinien odpowiadac za
    > niezgodnosc programu z umowa, (wileokrotnie to powtarza)
    Nie, nie tak. Uważam, że skoro twórcy oprogramowania żądają (i uzyskują)
    taką ochronę jak wytwórcy rzeczy materialnych to powinni oprócz praw wziąć
    podobne obowiązki.

    > wiec ja zawsze bezskutecznie sie pytam o program typu shareware z ktorym
    > to sie uzytkownik zapoznaje przed kupnem. W takim przypadku bylby to
    > totalny niesprawiedliwy absurd.
    Pytasz, masz ;) Gdzie tam bezskutecznie. Na początek się upewnię, że
    przyznajesz mi prawo do opinii i poglądu jak moim zdaniem powinno być.
    Niekoniecznie słusznym, czy znajdującym oparcie w prawie. Np. IMHO program
    można ukraść przypisując sobie jego autorstwo.

    Nie widzę sprzeczności przy shareware czy freeware, w kontekście
    identycznej ochrony, i odpowiedzialności jak przy produkcji łopat.
    IMHO nowe technologie nie tworzą rewolucyjnie nowych jakości dla prawa.
    Czy "licencja na łindowsa" aż tak bardzo różni się od starej dzierżawy?

    --
    pozdro
    poreba