  • Data: 2006-10-06 08:26:56
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Troll Przemek R." wrote:

    > i odrazu sie ustosnkuj do programow shareware ktore uzytkownik w pelni
    > moze przetestowac przed kupnem, kod jedynie umozliwia dalsza prace.

    A czy ja mowilem, ze bedzie latwo? :>

    Pisalem gdzies, zeby znakowac sharewary? albo freewary? Pisalem jedynie
    o tych programach, ktorych jedynysposob pozyskania to zakup (oczywiscie
    beda wyjatki, jak np. promocja WinRAR-a gdzie producent rozdawal klucze
    do ktorejs wersji... ale rozdawal przez swoja oficjalna strone, po
    zarejestrowaniu a nie anonimowo wszystkim na p2p)

    Ogolnie - dluga droga przed nami i nasza policja, bo trzeba dobrze znac
    specyfikę internetu, zebywiedziec co jest co...

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest