  • Date: Thu, 05 Oct 2006 14:25:18 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    <1...@4...net> <4...@g...pl>
    <efrmqa$du8$1@inews.gazeta.pl> <efro3n$2su$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <efrora$m06$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eftcv3$osh$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eftlq6$58u$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eg02oj$mo6$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eg0do5$bfu$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <eg121q$8p3$1@inews.gazeta.pl> <4...@g...pl>
    <r...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <0...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>
    <q...@n...lechistan.com> <4...@g...pl>

    Hikikomori San wrote:

    > Znaczyjesteś swiadomym uzytkownikiem sieci p2p. Znaczy, jak zobaczysz
    > Corela albo Adobiego to bedziesz wiedzial, ze to pirat. Znaczy, jak
    > sciagniesz - to zrobisz to z premedytacja...

    Dlaczego? Kilka razy widziałem darmowe produkty tych firm (np. Adobe
    Reader).

    Poza tym skąd mogę wiedzieć, jakie przepisy oraz umowy obowiązują za
    granicą...

    [ciach]

    > Aleto jest legalne - udostepnia "na pułapke" całkiem legalny soft, co
    > wiecej w porozumieniu i za zgoda producenta, udostępnia jako "pirata", i

    Nie, nie "pirata" - skoro firma upoważnia kogoś do udostępniania i
    rozpowszechniania jej produktu, to jest to całkowicie legalne. Także dla
    odbiorców.

    > parzy kogo swierzbia paluszki... Coś jak monitoring w sklepie - zegarek
    > lezy, zobaczymy, kto go podpierdoli...

    To znaczy jak jakaś panienka w sklepie podsuwa mi mini-kanapki albo
    jakieś jogurty, to jest to prowokacja policyjna? ;->

    > No chyba, ze bedzie miec nakaz ;)

    Ale na to najpierw muszą być jakieś dowody - i masz błedne koło.

    > Jak policja łapie pedofili? Podstawia mu kpt. czy porucznika na randkę,
    > jako 6letnia dziewczynkę ;) PRzychodzi pedofil na "radke" a tam
    > wyrosnieta szeciolatka, spod pachy gnat wystaje, nieogolona... i mówi -
    > suprise! mam cie pedofilu ;)

    Masz jakieś dziwne informacje na temat metod policji...

    > Czy uwazasz, ze akcje dot. kontoli trzezwosci kierowcow w
    > okolicachdyskotek powinny byc zabronione?

    Hej, jeśli kontrola sprowadzi się do straconych paru minut na
    dmuchnięcie w alkomat, jestem gotów być wspaniałomyślny.

    Ale jeśli policja nie ma alkomatów lub nie potrafi się nimi posłużyć,
    więc na wszelki wypadek każdego kierowcę, który wyszedł z miejsca, gdzie
    podaje się także alkohol, prewencyjnie zatrzymuje, pojazd zabiera na
    parking policyjny, a potem się czeka w areszcie miesiącami, aż próbka
    pobranej krwi trafi wreszcie na badanie, to ja zdecydowanie sobie
    wypraszam takie akcje.