  • Data: 2006-10-05 14:17:00
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Oczywiscie infoprmacja o tym, ze tanysoft jest darmowy jest w licencji,
    > na stronie producenta, w peridykach komputerowych itp. No i?

    Periodyków nie czytuję, strony nie odwiedzam. Ale że link do ściągnięcia
    programu podaje strona sejmu, to zakładam, że darmowy.

    A może to sejmowa prowokacja? ;->

    > Skoro wiesz, ze Reader jest darmowy, to czemu nie wiesz, ze Adobe Suite
    > nie jest darmowy?

    A nie jest?

    AS mnie nie interesował, bo do formatu PDF czuję głęboką odrazę.

    > Jakby ci to powiedziec - twoja broch a jest wiedziec. Nieznajomosc
    > przepisow nie jest wytlumaczeniem...

    Muszę znać lokalne przepisy.

    > "Panowie Policjanci, przygotowalismy wersje, ktora pozwioli wam
    > namierzyc piratów. Do tej zmodyfikowanej wersji wszczepilismypluskwę.
    > Ktoś kto sciągnie i zainstaluje "wyśle" do Was sygnał". Ponieważ ten
    > program jest przeznaczony do namierzania nielegalnych kopii mozecie
    > podjac wlasciwe kroki..."

    Przeczytaj ustawę.

    > Ty to glupi jestes ;))))))

    A ty masz nadmiarowy chromosom.

    *plonk*

    > Nie odpowiem. Zgadnij. Zalbo zapytaj sie jakiegos przedszkolaka ;)

    > Dowody moga byc zdobyte nielegalnie.

    Ale nie wolno ich zdobywać nielegalnie.

    Analogia do braków technicznych i szkoleniowych, jakie istnieją w
    przypadku ewentualnej kontroli komputerów.

    Tak, zdecydowanie *plonk*...