  • Data: 2006-10-05 13:47:38
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dlaczego? Kilka razy widziałem darmowe produkty tych firm (np. Adobe
    > Reader).

    Oczywiscie infoprmacja o tym, ze tanysoft jest darmowy jest w licencji,
    na stronie producenta, w peridykach komputerowych itp. No i?

    Skoro wiesz, ze Reader jest darmowy, to czemu nie wiesz, ze Adobe Suite
    nie jest darmowy?

    > Poza tym skąd mogę wiedzieć, jakie przepisy oraz umowy obowiązują za
    > granicą...

    Jakby ci to powiedziec - twoja broch a jest wiedziec. Nieznajomosc
    przepisow nie jest wytlumaczeniem...

    > Nie, nie "pirata" - skoro firma upoważnia kogoś do udostępniania i
    > rozpowszechniania jej produktu, to jest to całkowicie legalne. Także dla
    > odbiorców.

    "Panowie Policjanci, przygotowalismy wersje, ktora pozwioli wam
    namierzyc piratów. Do tej zmodyfikowanej wersji wszczepilismypluskwę.
    Ktoś kto sciągnie i zainstaluje "wyśle" do Was sygnał". Ponieważ ten
    program jest przeznaczony do namierzania nielegalnych kopii mozecie
    podjac wlasciwe kroki..."

    > To znaczy jak jakaś panienka w sklepie podsuwa mi mini-kanapki albo
    > jakieś jogurty, to jest to prowokacja policyjna? ;->

    Ty to glupi jestes ;))))))

    Nie odpowiem. Zgadnij. Zalbo zapytaj sie jakiegos przedszkolaka ;)

    > Ale na to najpierw muszą być jakieś dowody - i masz błedne koło.

    Dowody moga byc zdobyte nielegalnie.

    > Hej, jeśli kontrola sprowadzi się do straconych paru minut na
    > dmuchnięcie w alkomat, jestem gotów być wspaniałomyślny.
    >
    > Ale jeśli policja nie ma alkomatów lub nie potrafi się nimi posłużyć,

    > więc na wszelki wypadek każdego kierowcę, który wyszedł z miejsca, gdzie
    > podaje się także alkohol, prewencyjnie zatrzymuje, pojazd zabiera na
    > parking policyjny,

    No i zniow wyszlo, ze glupi jestes. Bo to co opisujesz, to jest juz
    dzialanie dlugo po "namierzeniu potencjalnego pirata" -- to co opisujesz
    to najazd na dziuple...

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest