  • Data: 2006-10-05 08:33:33
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie wiem, nie kupuję cukru pudru w tak małych ilościach. W bramach też
    > nie kupuję.
    >
    > Ale za to wielokrotnie ściągałem przez p2p oraz ftp dysktrybucje linuxa.

    Znaczyjesteś swiadomym uzytkownikiem sieci p2p. Znaczy, jak zobaczysz
    Corela albo Adobiego to bedziesz wiedzial, ze to pirat. Znaczy, jak
    sciagniesz - to zrobisz to z premedytacja...

    > Ja rozumiem, że masz obsesję na punkcie pani Beger - ale weź może wyznaj
    > jej swoje wielkie uczucie zamiast uzewnętrzniać je wtrącając ją w każdy
    > swój list tutaj.

    Nie odpowiedziales (merytorycznie) ;)

    > Ale żeby o tym wiedzieć, że ktoś ciąga coś nielegalnego, policja
    > musiałaby coś nielegalnego udostępnić. Do czego nie ma prawa.

    Aleto jest legalne - udostepnia "na pułapke" całkiem legalny soft, co
    wiecej w porozumieniu i za zgoda producenta, udostępnia jako "pirata", i
    parzy kogo swierzbia paluszki... Coś jak monitoring w sklepie - zegarek
    lezy, zobaczymy, kto go podpierdoli...

    > Albo przechwytywać pakiety, co też jest nielegalne bez nakazu.

    No chyba, ze bedzie miec nakaz ;)

    Jak policja łapie pedofili? Podstawia mu kpt. czy porucznika na randkę,
    jako 6letnia dziewczynkę ;) PRzychodzi pedofil na "radke" a tam
    wyrosnieta szeciolatka, spod pachy gnat wystaje, nieogolona... i mówi -
    suprise! mam cie pedofilu ;)

    > Czyli popierasz "Dajcie mi człowieka, a paragraf zawsze się znajdzie"...

    Czy uwazasz, ze akcje dot. kontoli trzezwosci kierowcow w
    okolicachdyskotek powinny byc zabronione?