  • Data: 2006-10-05 08:41:35
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Osoba przedstawiająca się jako *Hikikomori San* stuknęła w klawisze i
    > oto co powstało:

    > Ale skąd wiesz, że ten soft jest kradziony?

    Któryś konkretny? Czy ogólnie? bo ogólnie to ciężko odpowiedzieć.
    NAtomiast trzymając się softu konkretnego - dużo łatwiej. na P2P jest
    dostępny Adobe - wiadomo, doskonały i drogi pakiet za FREE. Wystarczy
    zadać sobie pytanie - czy ten człowiek może go udostępniać.

    Jaka będzie odpowiedź, to zależy od człwoeika.

    "Pewnie ze jest lewgalny, inaczej by go nie udostępniał" (no prosze, jak
    apewność siebie, Adobe dobry wujek, na pewno opozwolil gosciowi z
    pipidówki rozpowszechniać swój flagowy produkt.

    Cóż. Niektórzy wola strugac idiotów. Dzięki temu wyfdaje im się, że nic
    złego nie zrobili. Ale jestem przyzwyczajony do tego typu złodziejskich
    "gadek".

    Podpowiem: Masz wątpliwość - zapytaj (zapytaj Adobe, czy sciagajac od
    Romka sciagasz pelnowartosciowy program, z licencją).

    > Kradziony jest wtedy kiedy idę do sklepu i wychodzę z pudełkiem Office.

    No popatrz, a ja jak ide do sklepu to czesto wychodze z zakupami i jakoś
    niczego nie kradnę.

    > Ukradłem nośnik z oprogramowaniem. Jeśli Tobie go teraz sprzedam za 200
    > zł to będzie paserka.
    > Ale jeśli wystawię na torrencie takiego samego Office, do którego mam
    > licencję na 1 stanowisko to nie będzie to kradziony soft.

    U ciebie nie. U ciebi ebędzie ino rozpowszechnianie, do czego nie masz
    prawa.

    Ale u kolesia co sciagnie - bedzi eto już nielegalny soft.

    No chyba, że u niego będzie to legalny soft - jak mu oddasz swoją
    licencję. Pasi? Wystawiasz, raze,m ze swiją licencją. No co? Dalej
    jesteś za wystawianiem?

    Zmieńmy prawo - sciagajacy sie broni "sciagnalem od Romka, on ma moją
    licencje" -- policja idzie do Romka, faktycznie ma licencje Tomka, ale..
    nie ma swojej... ;)