  • Data: 2006-10-04 23:56:46
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Znaczy się jak idziesz do supermarketu to bierzesz ze sobą zestaw
    > odczynników? Tak na wszelki wypadek?

    Widze, ze (udajesz, ze) nie rozumiesz - jak by mi ktoś powiedział, że w
    bramie mogę od kolesia kupić 5 gram cukru pudru po niezbyt atrakcyjnej
    cenie to byłbym lekko podejrzliwy, ze to chyba ne cukier puder...

    > Po co, skoro można - tak jak ty - popaść w paranoję i uznawać wszystkich
    > za winnych, póki nie udowodnią niewinności ;->

    Hehehe, znow odwracasz Beger ogonem ;) Gdzi enapisalem cokolwiek, ze
    winnyjesteś po ściągnięciu? Po sciągnięciu nielegala co najwyżej jest
    wieksza szansa, ze ktos zapuka do Twoich drzwi i zrobi ci kontrolę
    legalności.

    A że korelacja miedzy ściągaczem nielegalu z P2P a
    amatorem/zbieraczem/sprzedawcą lewego softu jest duża, to nalezy to
    wykorzystywać... To coś taiego, jak kontrole alkomatami kierowców
    zatrzymywanych nieopodal dyskoteki. Moż enie piłeś. Ale dla Policjanta
    istnieje duża szansa, że w tej okolicy zgarną więcej pijących i
    podpitych kierowców niż przewiduje norma... I tak samo ma sie to do
    userów P2P - wśród tych co sciągaja warezy jest duża szansa złapac tego
    co ma warezy... ;) To taka policyjna "akcja - warezy" nieopodal P2P...