eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNalot w wyniku pomylki ISPRe: Nalot w wyniku pomylki ISP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nalot w wyniku pomylki ISP
    Date: Tue, 18 Nov 2008 10:12:09 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0811181007071.3576@quad>
    References: <gfrf6d$eao$1@alf.lan.amelek.gda.pl> <gfsfdq$q37$1@z-news.pwr.wroc.pl>
    <gftnk6$m18$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1227000703 12509 83.15.167.123 (18 Nov 2008
    09:31:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 18 Nov 2008 09:31:43 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gftnk6$m18$1@news.onet.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:563659
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 18 Nov 2008, Zbynek Ltd. wrote:

    > sprawdził. Czy też nie chciało się sprawdzić wyznaczonej osobie, czy mysz
    > przegryzła jej kabel od monitora. Dlaczego tak się stało, poszkodowanego nie
    > interesuje. Ma on świadomość (ma, prawda?), że ktoś niedopełnił swoich
    > obowiązków

    ...dotąd...

    > i na wskutek jego niedbalstwa pytający poniósł konkretne straty.

    A odtąd się *nie* zgadzam.

    Owe straty spowodowane są, jak już, durnie działającym prawem.
    Od nigdy nie mogę tego zrozumieć: na to, aby wsadzić do więzienia
    złodzieja, utrzymywać go itede pieniądze są.
    Na to, aby zapłacić odszkodowanie osobom w różny sposób "stratnym"
    w postępowaniu - pieniędzy nie ma.
    Kuriozum.
    Pomijam już (wydawało by się oczywisty) fakt, że postępowanie *mogło*
    by się obejść bez zabierania sprzętu.

    >> prostu wszystko biorą na miesiące i lata, w ogóle nie zastanawiając się czy
    >> są inne metody.
    >
    > Otóż to. Cały ciężar poszlak jest zepchnięty w stronę obywatela. Nadal
    > jeszcze jest podejście urzędnika do obywatela jak za cara.

    To tu się zgadzamy.
    Dlaczego widzisz zatem przyczynę *szkód* u tego, kto być może błędnie
    i być może w sposób zawiniony podał dane?

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1