  • Data: 2011-07-06 08:11:07
    Temat: Re: Naliczenie opłaty za podmianę listu przewozowego kuriera
    Od: "adi" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > - kto był powodem zaistniałej konieczności wypisania kwitka
    > - sprawdzenia czy wypisanie kwitka ma podstawy w regulaminie

    kto był powodem wypisania nowego kwitka tego się dziś nie dowiemy osoba
    nadajaca mi paczkę 3 miesiące temu tego nie pamięta, zakładam ze kurier tym
    bardziej nie będzie, czy wypisanie kwitka ma podstawy w regulaminie? Pewnie
    tak skoro z mają taki punkt

    Zgodnie z rozdziałem 3 regulaminu WysyłajTaniej.pl

    (...)Zleceniobiorca ma prawo naliczyć opłatę karno-manipulacyjną w przypadku
    nadania przesyłki za pomocą innego listu przewozowego niż ten który
    wygenerował system wysylajtaniej.pl, zmiany na liście wygenerowanym, nadania
    przesyłki o innych parametrach niż zdeklarowane lub za inne usługi doliczone
    przez firmę kurierską nie oznaczone w formularzu nadania przesyłki. Opłata
    karno - manipulacyjna za w/w wynosi 25zł netto.(...)

    Rozumiem z twojej wypowiedzi że jestem w zasadzie na przegranej pozycji?
    Wniosek taki że pewnie na codzień dymają sobie w ten sposób klientów i
    zarabiają na tym nie złą kasę.

    Nie przyjmują odemnie reklamacji i kierują mnie a drogę sądu rejonowego, czy
    to ma sens??