  • Data: 2011-07-06 11:16:45
    Temat: Re: Naliczenie opłaty za podmianę listu przewozowego kuriera
    Od: "prg" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgodnie z rozdziałem 3 regulaminu WysyłajTaniej.pl
    >
    > (...)Zleceniobiorca ma prawo naliczyć opłatę karno-manipulacyjną w przypadku
    > nadania przesyłki za pomocą innego listu przewozowego niż ten który
    > wygenerował system wysylajtaniej.pl, zmiany na liście wygenerowanym, nadania
    > przesyłki o innych parametrach niż zdeklarowane lub za inne usługi doliczone
    > przez firmę kurierską nie oznaczone w formularzu nadania przesyłki. Opłata
    > karno - manipulacyjna za w/w wynosi 25zł netto.(...)
    >
    > Rozumiem z twojej wypowiedzi że jestem w zasadzie na przegranej pozycji?
> [...]

    Nie ma sensu, bo powazna firma dba o kazdego klienta.
    Czy zarabiaja na tym to watpie, te serwisy dzialaja we wspolpracy z realnym
    kurierem, ktorego pracownik moze nawet o wysylajtaniej.pl nigdy nie slyszec i ta
    doplata idzie do kieszeni kuriera nie posrednika.

    Moim zdaniem powinienes popatrzec najpierw na dane, ktore masz.
    Jesli wprowadziles w wysylajtaniej.pl prawidlowe dane, a wygenerowany list
    przewozowy byl nieprawidlowy, to wina lezy po stronie tego posrednika.

    pozdrawiam
    p.g.