  • Data: 2005-10-04 20:53:22
    Temat: Re: Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarny" <c...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:dhufpl$i2m$1@news.dialog.net.pl...

    > Cóż, potrzebny Ci będzie prawnik.
    >
    > Pzdr,

    Dzięki za radę, myślałem, że po tak dokładnym opisaniu sprawy, otrzymam
    troszkę bardziej
    szczegółowe rady. No nic widzę, że się przeliczyłem. Widzę, że jeśli ktoś
    zaczyna stawiać
    konkretne pytania, to spuszcza się go sławetnym "zatrudnij zawodowca". Wiem,
    że tak by było najlepiej
    ale na chwilę obecną nie orientuje się ile taki zawodowiec mógłby sobie za
    to policzyć i mnie
    zwyczajnie na to nie stać. Może was to zdziwi z perspektywy warszawki, ale
    na prwincji pracuje się też i za 800 zł miesięcznie
    i mnie zwyczajnie na to nie stać. Chciałem kilku konkretnych rad, ale widzę,
    że to zbyt wiele :(

    pozdrawiam,

    --
    Marcin Wasilewski