  • Data: 2007-04-22 18:22:30
    Temat: Re: Najem mieszkania
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Grot" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f0g7vp$l7r$1@aioe.org...

    > A czy nowy właściciel w ogóle może wypowiedzieć tą umowę? Przecież
    > podpisałem ją ze starym właścicielem.

    dlatego powinien ja wypowiedziec stary, a co w tojej umowie jest napisane na
    ten temat?

    > A czy to jak sprawy się ułożą miedzy nimi ma wypływ na moją sytuację? Czy
    > mam już szukać nowego mieszkania czy jest szansa na to, abym mieszkał tu
    > do
    > końca 10-letniego okresu?

    teoretycznie szansa jest, mozesz sie nie wyprowadzac, w polsce istnieje cos
    takiego jak prawo posiadnia, co w tym wypadku chroni ciebie, ale niestety
    rowniez rozmaitej masci oszostow i naciagaczy

    na dobra sprawe tylko od ciebie zalezy co zrobisz, mozesz szukac nowego
    mieszkania i sie przeprowadzic, mozesz zostac i stwarzac problemy nowemu
    wlascicielowi, dziwne tylko ze nowy nie sprawdzil aktualnego stanu
    mieszkania
    jesli umowa miala byc na 10 lat i w zwiazku z tym poczyniles jakies
    inwestycje w to mieszkanie, byc moze uda ci sie na drodze sadowej uzyskac od
    starego wlasiciela jakies odszkodowanie, ale tylko na drodze cywilnej, wiec
    znowu klopoty