eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmowy telefonicznej › Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
  • Data: 2002-12-30 23:24:46
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek@wywalto_pseinfo.pl> napisał w wiadomości
    news:3E10728D.3090100@wywalto_pseinfo.pl...
    > Joker wrote:
    >
    > > We wszystkich bankach, które realizują zlecenia przyjmowane
    telefonicznie,
    > > rozmowa z klientem jest nagrywana (dla potrzeb dowodowych) bez jego
    > > wiedzy i zgody.
    >
    > Powiem z doświadczenia życiowego: nie prawda. Od kiedy załatwiam z
    > bankiem cokolwiek przez telefon, kilkakrotnie zapytano mnie czy wyrażam
    > zgodę na nagrywanie rozmów w celach takich a takich.> Pozdrawiam,
    > Tomek

    No to mamy całkowicie odmienne doświadczenia w tej sprawie.
    Ja często korzystam z info-linii w różnych bankach i NIGDY nie
    usłyszałem pytania o zgodę lub przynajmniej zapowiedzi nagrywania.
    Joker



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1