eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2005-01-08 02:04:49
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Sebol napisał:


    >
    > nie trzeba żadnej interpretacji - wystarczy żeby po podniesieniu słuchawki
    > witał pracownika komunikat albo jeszcze lepiej do odbiorcy:
    >
    > "Uprzejmie informujemy że zgodnie z obowiązującym regulaminem korzystania
    > ze sprzetu telekomunikacyjnego w firmie xxx wszelkie rozmowy przychodzące i
    > wychodzące są nagrywane. W przypadku braku zgody prosimy odłożyć słuchawkę,
    > dziękujemy".

    WYbacz, ale to ma taką samą moc prawną, jak wezwanie sadowe wysłane
    listem zwykłym. Mozesz domniemywać, że druga strona usłyszała taki
    komunikat, ale tego nie udowodnisz

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1