  • Data: 2005-01-09 01:24:42
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebol napisał:

    > Bez namniejszego problemu. Datą instalacji stosownych zmian w centrali
    > telefoniczną przez firmę telekomunkacyjną serwisującą centralę firmy i
    > posiadających stosowne kody instalacyjne - czyli postronną osobę trzecią.
    > To nic nowego zadzwoń do link4 czy na bankową infolinię i wszystko będziesz
    > wiedzał jak to wygląda w praktyce.

    I ta firma trzecia zaświadczy, że na 101 % komunikat do mnie dotarł? Że
    na przykład nie było trzasków na linii albo zaniku sygnału w telefonie
    komórkowym?

    Nie ma takich szans - każdy rozsądny biegly z zakresu telekomunikacji
    stwierdzi, że "prawdopodobnie", ale nie ma pewno.

    Zreszta, jak już pisalem wcześniej, jest to ewidentna luka w prawie
    wzmocniona służbową zaleznością między usługodawcą-pracodawcą a
    pracownikiem.

    Chyba, że jesteś w stanie wykazać, że w takim przypadku nagrywany
    komunikat pochodził od usługodawcy - osoby prawnej, a nie od jego
    pracownika.

    M.