eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznych › Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
  • Data: 2005-01-08 01:49:13
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 08 Jan 2005 02:17:35 +0100, Maciej Bebenek naskrobał(a):


    > Tu mozna dokonać paru interpretacji słów "nadawca" i "odbiorca" oraz
    > "przemiot usługi". Generalnie w znanych mi firmach praktyka jest taka,
    > że łącznie z umową o prace podpisuje sie stosowna zgodę. IMO nie można
    > powoływać się na jakikolwiek regulamin pracodawcy. Regulamin reguluje
    > prawa i obowiąki, a nie domyslne wyrażenie zgody.

    nie trzeba żadnej interpretacji - wystarczy żeby po podniesieniu słuchawki
    witał pracownika komunikat albo jeszcze lepiej do odbiorcy:

    "Uprzejmie informujemy że zgodnie z obowiązującym regulaminem korzystania
    ze sprzetu telekomunikacyjnego w firmie xxx wszelkie rozmowy przychodzące i
    wychodzące są nagrywane. W przypadku braku zgody prosimy odłożyć słuchawkę,
    dziękujemy".



    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1