  • Data: 2005-01-08 00:29:57
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów telefonicznych
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "huri-khan" <e...@x...puvc.cy> napisał w wiadomości
    news:crn7vj$cl1$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Czy można nagrywać rozmowy telefoniczne bez zgody osoby do której się
    dzwoni
    > (wykluczam przypadki policji, prokuratury, itp)?
    > Jakie są podstawy prawne (konkretnie).

    był taki wątek w 2002 roku;
    długo szukałem, ale jakoś nie mogę znaleźć podstawy prawnej zabraniającej
    nagrywania rozmów.

    > Druga sprawa.
    > Jak wygląda to w przypadku pracownika infolinii (oczywiście jeżeli
    przebywa
    > w pracy)?
    > Czy taki pracownik może odmówić nagrywania rozmowy ?

    Jesli nie akceptujesz regulaminu jaki obowiązuje w zakładzie pracy... to
    sprawa jest jasna: możesz się zwolnić i poszukać innej roboty.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net