eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie rozmów telefonicznychRe: Nagrywanie rozmów telefonicz nych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    User-Agent: NewsTap/4.0.1 (iPad)
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Mon, 19 Aug 2013 15:38:43 +0200
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów telefonicz nych
    References: <51fc0a70$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>
    <51fcc3f3$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <ktjj8a$eak$1@mx1.internetia.pl>
    <5211b1be$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <52121541$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    Lines: 25
    Message-ID: <52121fe2$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.182.63.98.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    X-Trace: 1376919523 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1249 178.182.63.98:49885
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:726177
    [ ukryj nagłówki ]

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    > news:5211df5c$0$1222$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >>>> Ale równoczesne zwrotne poinformowanie (przeważnie dzwoniącego) >
    >>>> konsultanta/sprzedawcy/telemarketera, że "my również nagrywamy" bardzo >>> >
    >>>> często (w moim doświadczeniu - jakieś 2/3 przypadków) kończy się >
    >>>> rozłączeniem/zakończeniem rozmowy ze strony konsultanta.
    >>> Nie spotkałem się z takim zjawiskiem. Trochę dziwne.
    >> Panika. Sytuacja spoza skryptu. Lęk przed odpowiedzialnością.
    >
    >
    > A odpowiedzialności za rozłączenie się nie boją? Trochę nietrafiony argument moim
    zdaniem.

    Z powodów zawodowych mam dość dobry przegląd sytuacji ekstremalnych w
    branży telco. Wewnętrzne CC są raczej przygotowane na tego typu sytuacje,
    chyba że komuś nerwy puszczą - też się zdarza, szczególnie przy wciskaniu
    "rewelacyjnych", a niedopowiedzianych ofert. Przy zewnętrznych problem jest
    częstszy. No ale czego wymagać od pracowników po 6 zł/godz?
    Zdarzyło się, że po takiej przerwanej rozmowie do klienta zadzwonił
    menedżer z bożej łaski, grożąc i strasząc m.in. konstytucją, ustawą o
    ochronie danych osobowych i prawem telekomunikacyjnym. Klient spokojnie
    wysłuchał, a potem powiedział, że może pan złożyć pisemną reklamację, która
    będzie rozpatrzona w okresie 30 dni.
    Od tej pory miał już spokój z takimi telefonami ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1