    From: ivan <i...@m...ru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów android pie
    Date: Wed, 5 Feb 2020 08:38:19 +0100

    Dnia 04 Feb 2020 18:59:53 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik ivan i...@m...ru ...

    > Teoretycznie masz racje.
    > A w praktyce jaka jest przewaga nagrywania bezposredniego zamiast przez
    > głosnik?
    > Jak sprawdzic, jaki sposób działa u mnie?

    Z "głośnika" to oczywiście skrót myślowy i należy to rozumieć jako
    nagrywanie "z toru głośnika (słuchawki)", a nie "fizycznie" z głośnika,
    czy nie daj boże z trybu głośnomówiącego - bo to już totalna kupa, gdyż
    wówczas telefon nagrywa "z pomocą" własnego mikrofonu rozmowę przychodzącą
    za pomocą apk-i klasy "dyktafon". To już totalny absurd niczym z lat
    90-tych, kiedy to prezes firmy wydawał polecenie sekretarce aby przepisała
    jego pismo "na komputerze", wydrukowała, zeskanowała i wysłała e-mailem. Co
    do przewagi to jakość i jeszcze raz jakość. A jak sprawdzić jak działa u
    Ciebie? Bez sprawdzania na 98% z "toru głośnika".