  • Data: 2020-02-06 11:44:56
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów android pie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-06 o 11:40, ivan pisze:

    > Jak udowodnisz, że: nie mogły zostać usłyszane przez odbiorcę podczas
    > rozmowy"?

    Dlaczego mam udowadniać? Przecież nie omawiamy jakieś konkretnej sprawy,
    tylko dyskutujemy ogólnie. A to ty stwierdziłeś, że:

    >Tak.

    > Jak "nie były częścią rozmowy" skoro pojawiły się w trakcie jej
    > trwania?

    Ale zostały wypowiedziane tak, że nie mogły zostać usłyszane przez
    rozmówcę (mniejsza o to, czy wypowiadający zrobił tak celowo, czy
    przypadkowo). Jak chce mieć nagranie rozmowy, to chce mieć nagranie
    rozmowy, a nie zapis dźwięków, których w rozmowie nie słyszałem.

    > Jak udowodnisz że "nie były przekazane mikrofonem do uszu
    > rozmówcy"? A czego są nagraniem? Czy "niezbieranie znaczków" to też hobby?

    Uściślij - mam ci udowadniać, że to, co sam napisałeś, jest prawdą?

    --
    Liwiusz