  • Data: 2020-02-06 11:58:01
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów android pie
    Od: ivan <i...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 Feb 2020 11:44:56 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego mam udowadniać?
    By wykazać, że nie zostały przekazane?

    >Przecież nie omawiamy jakieś konkretnej sprawy,
    > tylko dyskutujemy ogólnie. A to ty stwierdziłeś, że:

    Ale sędzia (w konkretnej sprawie) nie musi wszystkiego wiedzieć?
    A posiadacz nagrania oświadczy/zezna, że usłyszał to w słuchawce, na co
    załącza dowód na dwóch płytach DVD jakby jedna pękła.

    > Ale zostały wypowiedziane tak, że nie mogły zostać usłyszane przez
    > rozmówcę (mniejsza o to, czy wypowiadający zrobił tak celowo, czy
    > przypadkowo).
    Musisz to udowodnić.
    > Jak chce mieć nagranie rozmowy, to chce mieć nagranie
    > rozmowy, a nie zapis dźwięków, których w rozmowie nie słyszałem.

    Masz to na co godzisz się.

    > Uściślij - mam ci udowadniać, że to, co sam napisałeś, jest prawdą?
    Wystarczy mi to, że nie jesteś w stanie udowodnić tego co sam twierdzisz.