  • Data: 2004-02-21 11:52:41
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    rejmi rzecze:
    > pokaz mi paragraf ze JA na WLASNYM numerze nie moge nagrywac rozmow ktore sa
    > wykonywane z mojego numeru lub do mojego numeru

    Nie możesz jeśli to nie Twoja rozmowa bo to nadal podsłuchiwanie cudzych
    rozmów. Nie ma tu żadnego znaczenia, że to Twój numer itd.
    Nie jestem prawnikiem, może ktoś Ci poda orzeczenie sądu w sprawie
    podsłuchu zainstalowanego przez pracodawcę na JEGO telefonie bez wiedzy
    pracowników.

    > mozna nagrywac wszystko - trzeba tylko miec zamocowanie prawne
    > inaczej nie istniala by twz. kontrola operacyjna

    To już inna para kaloszy przecież.

    pozdrawiam
    Arek

    --