  • Data: 2004-02-21 20:17:04
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow
    Od: "rejmi" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c17gqd$el2$1@news.onet.pl...
    > rejmi rzecze:
    >
    > Nie możesz jeśli to nie Twoja rozmowa bo to nadal podsłuchiwanie cudzych
    > rozmów. Nie ma tu żadnego znaczenia, że to Twój numer itd.
    > Nie jestem prawnikiem, może ktoś Ci poda orzeczenie sądu w sprawie
    > podsłuchu zainstalowanego przez pracodawcę na JEGO telefonie bez wiedzy
    > pracowników.

    hipotetyczna sytuacja:
    na swoj prywatny numer instalujesz sobie rejestrator rozmow - wszytskie
    rozmowy wychodzace i przychodzace masz utrwalone.
    ale rozmowy "swoje" czyli takie ktorych ty tresc i tak znasz! czyli nie
    naruszasz kwestii tajemnicy korespondencji

    a co do rejestracji rozmow w firmach - a nie podsluchu bo to sa dwie rozne
    rzeczy - firmy bardzo latwo sie tlumacza
    oczywiscie lojalnie uprzedzajac pracownikow o takim fakcie ze moga byc
    rejestrowane wszytskie (lub wybiorczo) rozmowy wykonywane z i do sluzbowych
    stacji (z tego co wiem to czesto praktyka stosowana w instytucjach
    finansowych)

    firmy sie tlumacza ze w ten sposob zabezpieczaja sie na wypadek ujawneinia
    informacji stanowiacych tajemnice przedsiebiorstwa czy handlowa czy tego
    typu