  • Data: 2004-02-21 22:01:50
    Temat: Re: Nagrywanie rozmow
    Od: "rejmi" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c18j3e$gfk$9@news.onet.pl...
    > Użytkownik "rejmi" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ktore sa
    >
    > A pokaż ten co zezwala. Przepis mówi o zakazie podsłuchiwania cudzych
    > rozmów. A rozmowa pomiędzy Twoją żoną, Twoim dzieckiem, Twoim pracownikiem
    > a inną osobą nie będzie nigdy Twoją rozmową.

    zle sprecyzowalem pytanie bylo o wlasne rozmowy i o takie mi chodzilo -
    czyli prowadzone przeze mnie i do mnie

    > kontrola operacyjna, czyli na przykład podsłuch telefoniczny jest
    kontrlola operacyjna - jest to utrwalanie rozmow a podslch - nie jest
    utrwalaniem a jedynie podsluchiwaniem "online"

    > generalnie łamaniem prawa. Jednak po uzyskaniu zgody organu w ustawie
    > przewidzianego ustawa stanowi, że nie stanowi ona przestępstwa.

    i co do kontroli operacyjnej - nie jest ona lamaniem prawa bo jest to
    narzedzie do pozyskiwanai informacji ustanowione w swietle prawa