    From: AmtoPm <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagranie rozprawy i wniosek o wylaczenie sedziego
    Date: Sat, 5 Apr 2008 07:40:03 -0700 (PDT)

    > Napisz konkretnie w czym rzecz

    sędzina np. chciala poznać przed jakim sądem mam inna sprawę,
    powiedziałem jej że nie pamiętam jaki to wydział, to pan nie pamięta
    wydziału ani sygnatury a może pan pamięta gdzie sie odbywała ostatnia
    sprawa, na parterze?
    Odp. z pewnością nie w piwnicy ale o ile pamiętam to na parterze co
    jest bez znaczenia dla sprawy, itd.

    Najpierw dawała wyraźnie poznać, że nie uwzględni wniosku o
    wyznaczenie adokata, bo miałem czas go złożyć wcześniej, miała też
    uwagi że nie potwierdzam swojego stanu materialnego dowodami, np z
    urzędu pracy, powiedziałem że wszystko można oczywiście sprawdzić,
    dopiero jak jej powiedziałem że przed innym sądem otrzymałem adwokata
    z urzędu na tej samej podstawie na jakiej wnioskuje w niniejszej
    sprawie to się zaczęła dosłownie wkurzać i właśnie wypytywać jaki to
    sąd, wydział, sygnatura.
    dodałem jej iż strona która wytoczyła mi ta druga sprawę karną
    wytoczyła mi także proces cywilny ochronę dóbr osobistych, którą
    właśnie przegrała przed sądem okręgowym, tutaj w ogóle nie mogła
    zrozumieć że sprawa cywilna zakończyła sie wcześniej niz karna,
    zwłaszcza że była o 2 lata później wniesiona, nie chciała tez wierzyć
    ze sprawa karna jest nie rozstrzygnięta, (tam się świadkowie drugiej
    strony nie stawiają).

    Wypowiada swoja mowę pełnomocnik oskarżyciela w sprawie mojego wniosku
    o adwokata i chce sie odnieść jako oskarżony do jego twierdzeń, ta mi
    jednak nie pozwala, jak pełnomocnik twierdzi że mój status ekonomiczny
    jest wystarczajacy do obrony we własnym zakresie, bo jestem w
    eleganckim garniturze to chce się do tego odnieść a w ogóle nie mam
    możliwości, teksty adwokata jednak są protokołowane, łącznie z
    garniturem.

    podobnie uzasadniam treścią artykułu prasowego dlaczego teraz składam
    wniosek o adwokata, (artykuł, bardzo obszerny i krytyczny o tej
    spółce), ponieważ się zapoznałem z nim ostatnio to stwierdziłem iz dla
    równości stron w postępowaniu uważam iż niezbędny jest dla mnie
    adwokat.
    Mógłbym dodać kilka innych przepychanek słownych z sędzią, wymuszanie
    odpowiedzi np. bezsensowne pytanie czy rozprawa (w innej sprawie) może
    była na parterze (w sumie pytanie błazeńskie, ale nawet w nim
    sugerowała odpowiedz, podobnie nie pasowało jej że utrzymuje się z
    oszczędności, dlaczego pan nie pracuje skoro jest pan zdrowy, tu jej
    odpowiedziałem że urząd pracy w ramach swoich obowiązków aktywizacji
    bezrobotnych nie przesłał mi żadnej oferty a sam także nie znalazłem
    zatrudnienia. I pytanie to do kiedy pan ma zamiar szukać tej pracy,
    Odp. to proste pytanie do czasy aż ja znajdę.

    Poza tym ta sędzia bardzo często nie rozumiała co do niej mówię, jakby
    głucha była, dopytywała się w stylu to co pan powiedział.; To była
    błazenada pomimo że mówiłem bardzo wyraźnie chociaż szybko.

    Najkrócej mówiąc znaczenie maja takie fakty jak brak możliwości
    odniesienia się przez oskarżonego do twierdzeń pełnomocnika
    oskarżyciela, nie uwzględnienie dowodu (kwestia kopii artykułu),
    sugerowanie odpowiedzi. poza tym ta kobieta wprost wrzeszczała, jak
    pelnomocnik skończył swoją mowę to się odnoszę do jego wypowiedzi, a
    ta do mnie wrzeszczy kto panu dał głos i później już mi go nie dała
    głosu i nie mogłem się odnieść, zarządziła przerwę.

    To wszystko jest wyraźnie nagrane na profesjonalnym dyktafonie
    dookólnym.

    Przyszedłem na sprawę na 3 minuty przed wyznaczonym terminem, nikt nie
    wzywa przez jakieś 10 minut to zapukałem i wchodzę i widzę że sprawa
    jest, zwróciłem uwagę że byłem na 3 minuty przed czasem, też jej nie
    pasowało i powiedziała to nie wiem gdzie pan był gdy była sprawa
    wyczytywana, powtarzam że byłem na kilku minut przed terminem a chyba
    wcześniej to się sprawa nie może zacząć. Jestem pewien czasu i mogę
    złożyć wniosek o dowód z monitoringu gmachu sądu, coraz bardziej się
    zastanawiam czy aby ta sędzia nie jest w jakiś sposób związana z ta
    kancelarią - a to znana kancelaria. W przypadki za bardzo nie wierzę.
    Skandaliczne zachowanie sędziny i łamanie procedury.

    Dlatego chce złożyć wniosek o wyłączenie sędziego i załączyć nagranie
    rozprawy.