  • Data: 2008-04-07 20:52:40
    Temat: Re: Nagranie rozprawy i wniosek o wylaczenie sedziego
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zamiaru godzić się na to, aby *MOJE* pieniądze szły dla przypadkowego
    > papugi, bo jakiś pieniacz nie ma nic ciekawszego do roboty, tylko *szwendać* się
    > po sądach.

    Został pozwany więc nazywanie tego "szwendaniem" jest żałosne. Domyślam
    się, że on też się chce się "szwendać".

    > Chcesz się procesować, a "naruszenia dóbr osobistych" albo "pomówienia" - to
    > *za własną kasę, a nie za moją*. Jak se sam zarobisz, to możesz przeznaczyć, na
    > co ci się podoba, nawet na adwokatów.

    Finalnie za pieniądze przegranego gwoli ścisłości. Pozwałeś go?

    > A już mnie osłabia, taki ktoś, kto sam przyznaje, ze nie ma pracy, bo nie chce
    > mu się robić, i chce żerować na innych.

    Przyznał, że nie ma pracy, co może dziwić, ale TO JEGO PRYWATNA SPRAWA,
    która może wynikać z rzeczy, o których możemy nie wiedzieć. Jak prawie
    każdy prokurator dointerpretowujesz bzdurnie fakty wg. własnego uznania.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.