  • Data: 2003-03-11 09:49:55
    Temat: Re: Nadgorliwość policji
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b4ka0r$n5i$1@news.supermedia.pl...

    > Daj sobie spokój z przekonywaniem na odległość tego osobnika raczej nigdy
    > nie przekonasz do nietypowych sytuacji jakie bywają w życiu.

    Ciebie jednoznacznie przekonał do tego że psa na balkonie nie trzyma ?
    Co masz na myśli pisząc-"nietypowe sytuacje"?? Donos sąsiedzki jest dla
    Ciebie nietypową sytuacją?

    > Ten typ tak ma. i trzeba powiedzieć trudno, takim go stworzyła natura i
    środowisko,
    > w którym się wychował.

    Zgadza się. Nie mam klapek na oczach jak Ty i przewiduję różne
    warianty.Włącznie z tym że Artur być może nieludzko traktuje swojego
    psa.Przypominasz sobie dyskusję o potrąceniu? I Twoje błyskawiczne
    stwierdzenia o winie pieszego ? Ale ten typ tak ma;)

    Pozdr
    Lesze