eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w
    kanał?
    Date: Mon, 4 Mar 2019 12:38:10 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <q5j2n3$i6h$1@node2.news.atman.pl>
    References: <a...@w...eu> <q5c4p2$c48$1@news.icm.edu.pl>
    <1ktx483xwbch9$.8x77z33o92db.dlg@40tude.net>
    <5c7a71ce$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7a77aa$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c7a7c89$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5ine2$7uc$1@node2.news.atman.pl> <a...@w...eu>
    <5c7d08d3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: kaczus@wytnij_poczta.onet.pl
    NNTP-Posting-Host: 91.210.243.118
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1551699491 18641 91.210.243.118 (4 Mar 2019 11:38:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Mar 2019 11:38:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <5c7d08d3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:781054
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-04 o 12:14, J.F. napisał:
    > Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:a...@w...eu...
    > Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> pisze:
    >>> z tego co czytałem jakiś czas temu jedną z wizji było przejmowanie
    >>> części ładunków przeładowywanych w Gdańsku i Gdyni na mniejsze statki,
    >>> by nie korkować trójmiasta próbując rozwieźć te towary po
    >>> kraju. Ekspert pisał, że jest to często stosowana strategia w
    >>> niektórych portach. Na ile jest to prawda nie wiem.
    >
    >> Dla kontenerów może to mieć sens przy codziennych kursach 3miasto-Elbląg.
    >
    > Troche watpie.
    >
    > Na morzu przeciez nie przeladuja, wiec i tak trzeba na nabrzeze,
    > zaladowac, wyładowac ... byc moze przewiezc w porcie, bo maly stateczek
    > bedzie blokowal duzy terminal ... to chyba prosciej na tira i za brame.
    > A za brama dofinansowac lepszą droge.

    nawet na mala barke wrzucisz więcej niż na tira, a duża ilość tirów, gdy
    wyjeżdża jeden za drugim może zakorkować trochę miasto - chodzi o
    ilość tirów, które musiałyby wyjechać na raz. Przeładunki na barki robi
    sie często na redzie, nie trzeba zajmować miejsca w porcie.

    > No chyba, zeby z Elblaga zrobic prawdziwy port dla duzych statkow ...

    chyba jest tam, zbyt płytko

    --
    http://kaczus.ppa.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1