eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNa jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
  • Data: 2019-03-04 21:23:33
    Temat: Re: Na jakiej podstawie prawnej UE (Komisja Europejska) się wpierdala w kanał?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > aneksja sporej części tego kraju, to połowa XIX wieku. Chwilowo mur chcą
    > stawiać, to chyba faktycznie nie zamierzają tam wojować, ale do Kuby,
    > Panamy i innych krajów na południe od USA, to Amerykanie zygają nadal i
    > zygali w XX wieku. Z Kanadą, to granicę ustanawiali na początku XIX i
    > niekoniecznie były to pokojowe rokowania. Tyle, ze ta Ameryka tajk jakby
    > dalej od nas, to i mniej nas interesuje.
    >
    > No i poza Meksykiem i Kanadą nie za bardzo maja do kogo tak bezpośrednio
    > uderzać. Może z tego powodu plątają się po całym świecie :-)

    A w zaborze Królestwa Hawajów odległość przeszkadzała?
    Ten słynny cytat o tym jak to Japonia zaatakowała terytorium USA to
    "zręczne granie na podtekstach". Japonia zaatakowała (w praktyce)
    kolonie USA o nazwie "Terytorium Hawajów".

    > Pewnie wiele w tym racji, choć sąsiedzi też dłużni nie pozostawali :-)
    > Po prostu tu lepiej wiemy.

    To widać nie chcecie pamiętać ile obecnej Rosji było kiedyś Chińskie i
    ile Chin było pod kontrolą Rosji "w porywie".

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rosyjski_podb%C3%B3j_M
    and%C5%BCurii
    > Rosyjski podbój Mandżurii, lub inaczej wojna rosyjsko-chińska -
    > konflikt zbrojny mający miejsce w 1900 roku. W jego wyniku Rosjanie
    > przez pięć lat, od 1900, do 1905, okupowali należącą do Chin
    > Mandżurię.

    Jak ktoś nawija o Polsce od morza do morza do warto nie zapominać skąd
    się aż tak wielkie Wielkie Księstwo Litewskie wzięło.

    --
    A. Filip